Uutisia Sinebrychoffin asiakkaille

19.05.2025

Tutustu 1664-olutperheeseen Joonas Ylänteen kanssa

Olutkouluttajamme, asiakaskoulutus- ja laadunhallintapäällikkömme Joonas Ylänne esittelee tällä hetkellä valikoimassamme olevat 1664-oluet. Salut – kippis, kuten ranskalaiset...

Lue lisää

19.05.2025

Kymmenen kestävän kehityksen knoppia

Sinebrychoffin kestävän kehityksen raportti julkaistiin taas huhtikuussa. Kokosimme kymmenen kehitysaskelta vastuullisuustekemisistämme viime vuodelta. Esiin nousevat mm. vähentynyt...

Lue lisää

19.05.2025

Karhu-oluen uutuudet – Karhu Nectaron IPA, Karhu Juicy Lager ja uudistunut Karhu IPA

Karhun valikoimaan on tullut kaksi hedelmäistä uutuusolutta ja samalla rukiinen IPA on uudistunut. Karhu Nectaron IPA – tropiikin sävyjä Karhun erikoisolutuutuus Karhu Nectaron IPA 5% on...

Lue lisää

19.05.2025

Ravintolaraitiovaunu SpåraKOFF täytti 30 vuotta

Suomen ainoa ravintolaraitiovaunu täytti tasavuosia maanantaina 12.5.2025, jolloin sen ensimmäisestä ajelusta tuli kuluneeksi 30 vuotta. SpåraKOFF jatkaa liikennöintiään normaalisti...

Lue lisää

08.04.2025

Sinebrychoffin kestävän kehityksen raportti: Vedenkäyttö vähentynyt 100 miljoonaa litraa vuositasolla

Sinebrychoffin järjestyksessään 16. kestävän kehityksen raportti on julkaistu. Katsaus paljastaa muun muassa, että Sinebrychoffin juomiin käytetyn veden määrä on vähentynyt yli 100...

Lue lisää

19.03.2025

Hedelmäisyys on kevään ja kesän juomien ykköstrendi

Kesä on juomien ykkössesonki ja Sinebrychoff esitteleekin aina maaliskuussa uutuusjuomansa niin kauppojen kuin ravintoloidenkin valikoimaan. Vuoden 2025 selkeä ykköstrendi juomissa on...

Lue lisää

1819 perustettu Sinebrychoff on osa Carlsberg-konsernia ja valmistaa oluita, siidereitä, long drink -juomia, virvoitusjuomia, vesiä sekä energiajuomia. Sen tuotesalkkuun kuuluvat mm. Karhu, KOFF, Carlsberg, Battery Energy Drink, Crowmoor sekä Somersby ja Coca-Colan yhtiön juomat, kuten Coca-Cola, Fanta, Bonaqua sekä Sprite. Henkilöstön monimuotoisuus, vuorovaikutus asiakkaiden ja ympäröivän yhteiskunnan kanssa sekä vahvat tuotebrändit ovat kestävän kehityksen edistämisen lisäksi yhtiölle tärkeitä. Sinebrychoff valmistaa juomat 100 % uusiutuvalla energialla. Alkoholin kohtuukäyttöä yhtiö edistää laajalla alkoholittomien oluiden valikoimalla. Käymme parempaan huomiseen.